dinsdag 19 november 2013

las cosas como son

er is weer een topeventje goin' on in antwerpen! nog de rest van de week kunt ge genieten van de film op het latino filmfestival! ook perfect als ge uw spaans nog wat wilt bijschaven voor yet another colombia-tripje*! 

ik ging vrijdag kijken naar las cosas como son! leuke film (met een héél open einde, wat ik niet zo goed aankan.. ik wil weten wat er gebeeeuuurt!!). het toffe aan het filmfestival is dat ze iets meer willen doen dan enkel de film te tonen. vrijdag kwamen een actrice uit de film en de director of photography langs voor een Q&A! zo komde al eens te weten dat de acteurs enkel de grote lijnen van het script kenden, ze kwamen regelmatig voor verrassingen te staan en moesten dus wat improviseren. a job well done, me dunkt!



en yes, intussen is ook mijn inschrijving voor secret santa binnen!
m'n moodboard is weer zo'n beetje hetzelfde als vorig jaar, maar dan anders ;)


+++fotoooows +++reizen abroad+++trippen in den belgique+++ 
geknutsel allerlei+++ coziness+++bicycle biiiicycle+++home made
+++ espagnol+++kringloopschatten+++antwerplove+++
---autorijden---kuisen---fluffy haar ---
dit weekend ontvang ik mijn slachtoffer, spannend! 't wordt een uitdaging om dit te combineren met het upcomin' reisje, maar ge weet, ik ben nie vies van nen deadline van tijd tot tijd ;)

*(over het vorig tripje lees je hier belange niet alles ;) more to come?)

1 opmerking:

Elisse zei

Allez lap, ge hebt mij overtuigd, kzal dan ook maar weer meedoen dit jaar. Jieha!

(Oh en die film, nee bah, ik haat open eindes! Ik kan dat echt niet aan!)