vrijdag 3 januari 2014

secret santa in the kitchen!

hola todos!!

mijn slachtoffer liet weten dat ze haar pakje ook heeft ontvangen! en ze is er blij mee, yes :) 

ik maakte deze keer niks zelf, wat ik wel een beetje spijtig vond, maar in mijnen backpack past jammer genoeg geen knutselgerief ;) 
en ik heb me wel keihard uitgeleefd met mijn colombiaanse pesos om een toepasselijk kadootje te vinden! silke heeft een fijne kookblog (ga zeker eens kijken! ik heb al wat receptjes gepind ;) dus ik gooide het over de colombian-food-boeg* en kocht:
  • een lemonsqueezer om limonada te maken, 
  • een sausding voor homemade salsa's, 
  • een empenadading voor (duh) empenada's, 
  • een mooie handdoek om alles achteraf af te drogen ;)
om mijn 'maak'honger te stillen, knutselde ik er nog snel wat kaartjes met receptjes bij. ik voegde nog een paar oorbelletjes -made in colombia- toe en m'n pakje was ready to go!


ga zeker eens kijken bij silke zelf, zij kan het beter uitleggen ;) (met de juiste termen en al :p)

*een truukje dat ik ook toepaste bij de andere kookgrage mensjes wiens naam ik trok voor kerst- en nieuwjaarsfeesjes :p wie niet veel tijd heeft, moet slim zijn hé :) 

2 opmerkingen:

Lief actually ... zei

kellyyyyyyhyyyyyy! ik wil een nieuw blogpostjeuh! :-p

Karen. zei

heel leuk!